lördag 17 december 2011

Marre filosoferar...


Vart skulle jag vara om jag inte hade träffat Sandra om de aldrig flyttat till Sverige?
Vem skulle jag vara om jag börjat gå på min nuvarande skola direkt?
Vem skulle jag hänga med om jag inte träffat Jenny och vi blivit bästisar i lekis?


Jag vill inte veta allt det där.. Men jag gör det ändå...

Jag skulle vara i stan, med några som skulle ha dåligt inflytande på mig.
Jag skulle vara en känslolös biatch.
Jag skulle hänga med helt fel folk.

Jag vill tacka er för att ni finns och för att jag blivit er vän. Jag älskar er allihopa och vill inte leva en sekund utan att veta att ni finns! <3

Känner mig lite... Ja, emo, idag /Marre<3

2 kommentarer:

Sbiv sa...

Kommer alltid finnas marre!! <33

Marre sa...

Jag vet, bara kände mig lite ensam sådär mitt i natten <3