tisdag 2 december 2014

Tisdag, Tillbaka till skolan...

Ja då sitter man här på bussen påväg från älskling till helvetet man kallar skolan.. Kan ju inte påstå att jag är så glad över det, men jag saknar min sambo på skolan lite.

I alla fall, jag tror inte jag har berättat så mycket om min pojk så jag tänkte göra det nu. jag ska inte lägga ut hur gammal han är och hans namn för det tror jag inte att jag får, men jag kan i alla fall skriva vad han betyder för mig osv. :)

Min pojk är pojken som kom när jag gett upp hoppet om pojkar helt och slutat leta. Min pojk är den som finns där för mig när jag har det svårt. Min pojk är den som jag litar allra mest på.

Att ha ett förhållande är bland det bästa som finns, tycker jag. Man delar så mycket härliga och roliga stunder som jag är glad att jag har upplevt!
Min pojk lär mig mycket (hihi som att spela minecraft) och ger mig råd när jag behöver dem som mest. Jag älskar min pojk så otroligt mycket att det nästan gör ont. Han är mitt ljus i mörkret när allt känns hopplöst och han är den som jag vill spendera resten av min framtid med. För varje dag som går så älskar jag min pojk mer och mer och varje gång jag kommer tillbaka till honom så känns det som att jag blir kär i honom på nytt.

Vanligtvis så får pojken min inte läsa min blogg, men idag gör jag ett undantag.
Jag älskar dig pojken min <3 p="">

//Marre

Inga kommentarer: