torsdag 30 december 2010

Koooooompiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!!!

Hejsan tjosan! Idag är jag på ganska bra humör, för nu vet jag att min kompis ska sova här på sööööndag! Kul när vänner sover över, det är det bästa jag vet! Båda vi älskar Twilight och jag fick Eclipse i julklapp så vi ska se den då :)
Vad har ni för planer i helgen, det är ju nyår men förutom att skjuta raketer? Ska ni äta ute nån dag, ska ni ha någon speciell fest eller så? Kommentera!
Idag har jag handlat med mina föräldrar och så fick jag min Julia, asså tidningen. Det kanske låter töntigt men det är en riktigt bra tjejtidning! Det handlar mycket om mode för er som gillar det, vänskap, kändisar, skönhet, posters och allt man kan önska av en tjejtidning!
Mer fakta om kompisen som ska sova hos mig ska ni få nu! Hon heter Sandra, har bott i Polen och är lika gammal som jag (13 år). Hon har en blogg som jag ska skriva upp adressen till och eventuellt länka till.
Puss och kram!//Marre<3

Sandras blogg: xdsandraxd.blogg.se

Inga kommentarer: