lördag 18 december 2010

Länge sen!

Hej! Vad längesen det var jag skrev i min blogg... Hoppas ni har saknat mig :P Haha, men nu ska vi vara seriösa! Snart är det julafton och på julafton så kommer jag inte att blogga för då kommer jag ha fullt upp med gröt, kalle anka, julmat och julklappar! Jag antar att ni andra kommer ha ungefär lika fullt upp som jag, så redan nu ska jag hälsa er alla en riktigt god jul. Nu tror ni nog att det här inlägget är slut, men ser ni där har ni helt fel! Det är bara början! Jag skulle behöva ännu flera besökare på min blogg för att min statistik (om jag nu skulle mäta den) är nog ganska låg just nu och alla besökare jag haft förut har nog glömt bort mig eller slutat läsa för att jag aldrig skriver, men nu ska det bli ändring på det! Jag ska skriva allt oftare och lägga ut lite olika bilder och sånt, men jag kommer dock inte att nämna mitt eget namn eller namnet på någon jag känner, men förnamnet kan väl aldrig skada att nämna? Jag visste väl det. Eftersom det snart är jul har säkert alla fullt upp med att köpa julklappar, men dock inte jag för att jag har redan handlat allt! X) Min storasyster har en kompis på besök och mamma och pappa fixar maten (vad jag har hört ska det bli kebabtalrik) och jag själv sitter på mitt rum, under täcket med min bärbara i knäet och en tomteluva på huvudet, måste se ganska patetiskt ut men jag njuter av stunden... Har börjat högstadiet och det är ganska kul, massor med nya kompisar och nya klassrum. Bytte eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee oops, skumt! Hehe, jaja det var gulligt men dock inte vad jag tänkt mig XD Nu måste jag sluta för att jag hör min syster snacka skit om mig så jag måste bara gå och slå henne.... Men god jul och gott nytt år i alla fall :)

Inga kommentarer: