onsdag 8 oktober 2014

Besök av annan skola

Ny dag, nya problem.
Idag har vi fått besök av en skola på min skola och då skulle vi visa upp agility och sånt.
Så igår så ställde jag fram agility hinder och så, vilket var jävligt dumt med tanke på att jag får lätt ont i ryggen eftersom min muskel inte är som den ska.

Vi skulle visa upp agility och sånt 5 gånger för 5 olika grupper, min rygg pallade första gången och sen gick det inte mer. Jag kan knappt ställa mig upp efter jag satt mig ner.

Så jag sa till min lärare att en muskel i min rygg är helt fuckad och att jag inte kan fortsätta och då sa hon till alla andra att jag bara inte ville visa mer.

Om jag hade haft en val så hade jag fortsatt. Hon sa också att det inte var NÅGON annan som kunde visa upp agility, och? Varför är det mitt problem? Ska jag förstöra min rygg helt bara för det?

Jag är så less på vissa lärare här. Fyyyy.

Så nu sitter jag här, ont som fan i ryggen och skriver..

Sista skoldagen imorron i alla fall, tack gode gud.


// Marre

Inga kommentarer: