onsdag 1 oktober 2014

Skolutflykt

Jaha, idag har vi alltså "klättrat" eller snarare gått uppför ett berg.
Det var jobbigt, trodde jag skulle dö ett tag där, men nådde toppen gjorde jag ändå :)
Det är 600 meter rakt upp på berget med hjälp av stenar, rötter och stegar/trappor, stenarna var väldigt släta kan tilläggas, så de var lätta att halka på.

I alla fall, väl uppe så skulle vi egentligen äta bullar och dricka saft, MEN vissa hade så bråttom ner att de tyckte vi kunde ta fikat nere istället. Så vi pallrade oss neråt på en väg med stenar, som rasade när man gick på dom, lysande.

Väl nere så fixade de hamburgare och då helt plötsligt blev det inget fika.

Poängen med mitt inlägg idag: jag klättrade uppför ett berg... och fick inte ens fika för det :c



Bild på mig och min rumskompis när vi var i en grotta som fanns på berget ^

Bye //Marre

Inga kommentarer: