måndag 6 oktober 2014

Skithelg

Tillbaka efter en skithelg, började med att gå till tandläkaren på fredag morgon för att fixa en tand, senare blev jag tvungen att städa hela lägenheten (som jag blir tvungen att göra varje fredag), och sen på lördagen hamnade jag i bråk med min mammas "syster" och det slutade med att jag, min kille och Yoshi vistades i vardagsrummet hela lördagen.
Den enda dagen som var bra var söndagen för då var mammas "syster" inte där.

Så man kan säga att jag är mer utmattad än utvilad efter den här helgen, men förhoppningsvis blir nästa helg bättre.. fast mammas "syster" är kvar.


Idag har jag i alla fall tvättat lite kläder och mest bara softat.

Tänkte att jag ska ta upp det här med att ungdomar, syftar på folk i 15-17 års ålder, skaffar barn medvetet. När man är i den åldern så är man inte ens vuxen själv, ett barn ska inte uppfostra ett barn enligt mig. Jag tycker att man ska vara vuxen själv innan man medvetet beslutar att skaffa ett barn och att man ska ha den tid och tålamod som behövs för att skaffa barn.

Det är väl en sak om man råkar bli gravid och sedan bestämmer sig för att behålla barnet, det säger jag absolut ingenting om, men om man medvetet ser till så att man blir gravid.. det förstår jag bara inte.

Men det är bara min åsikt, alla får ju tycka som de vill och om man vill ha barn i den åldern så.

Menmen, nu får det räcka.

Tjo // Marre

Inga kommentarer: